jueves, 25 de septiembre de 2008

Quan l'atmetller floreixi



Segueix l'instint del teu cor...
no tinguis por.
De vegades et cauràs...
i sotiràs endevant.
Segueix l'instint del teu cor...
qui alimenta la teva ànima.
Tira cap endevant i veuràs...
què quan l'atmetller foleixi
tot el que t'has proposat fer
no haurà sigut en và.
Veuràs els fruits en renaixença...
les flors, el principi de la vida.
I més endevant, amb calma...
acabaràs recollint la bona collita.

1 comentario:

kOkOaVaN dijo...

Breve traducción:
"CUANDO EL ALMENDRO FLOREZCA VERÁS EL RENACIMIENTO DE LOS FRUTOS, LAS FLORES, EL PRINCIPIO DE LA VIDA...Y MÁS ADELANTE, CON CALMA, ACABARÁS RECOGIENDO TU BUENA COSECHA."